دوراهی


دردل هاي خودم در قالب ترانه

 

منو تو كه بشكن گلم

 

من كه اتفاقي تلخَم

 

من كه ديگه طلسم شدم

 

من ديگه طالعي نحسَم

 

 

من اين روزا حواسم نيس

 

كجا ميرم، كجا هستم

 

باچه كسي حرف ميزنم

 

پهلوي كي من نشستم

 

 

من تو رو خيلي دوست دارم

 

خيلي زياد و به شدت

 

مي دونم تو دوسم داري

 

بهتر ِدور شيم يه مدت

 

 

من هر كجا پا ميزارم

 

يه اتفاقي مي افته

 

وقتي ازم خسته ميشه

 

مياد عشق با سه نقطه

 

 

من ميخوام برم از اينجا

 

كه ديگه تو رو نبينم

 

واسه هر دومون كه خوبه

 

من به همه چي بد بينم

 

 

تو هم گلم با هام نمون

 

من اسيرِ يه طلسمَم

 

طاقت موندن ندارم

 

من ديگه فقط يه اسمَم

 

 

ميدونم رامون يكي نيس

 

با تو بودن كه كافيه

 

بخاطرِمن ، نه خدا

 

برو تا فرصت باقيه

 

                                                   ترانه سرا: فرزاد كشاوز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:,ساعت 14:30 توسط فرزاد كشاورز| |


Power By: LoxBlog.Com